torsdag 7 mars 2013

Blomkålsmos och fisk

Hade ingen större lusta att laga mat. Inget ovanligt för att vara mig. Jag har helt tappat lusten för att fixa mat och vill helst bara äta choklad och fikabröd. Men eftersom det bara var sonen och jag hemma så var det bara att fixa ihop något.

Det blev blomkålsmos med citronbitare och lite rivna morötter, rödlök och riven zuchini. Och en klick majonnäs. Mumsigt blev det.

https://webmail.binero.se/?_task=mail&_action=get&_uid=335&_mbox=INBOX&_part=2
Nu ska jag hjälpa sonen med matteläxa. Pest. Skulle hellre ligga och läsa en bok eller glo på teve. Eller planera min viktminskning. När ska man hinna??? Snacka om fast i ekorrhjulet just nu.

Skulle man inte bli glad av träning??? Usch, vad jag är grinig och sugen på något sött efter maten...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar