torsdag 21 mars 2013

Midjemåttet tillbaka

Jag vet man ska inte mäta eller väga sig för ofta. Men jag tyckte det var lite konstigt att midjan blivit så mycket större.

Dagens midjemått = 118 cm

Känns mer realistiskt än det var sist.

Har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska göra för att nå mina viktmål, men jag ska snart komma till skott är tanken.

Nu ska jag i alla fall gå och träna. Jag ska ta mig till gymmet minst tre gånger per vecka. och om jag bara vill träna i fem minuter så är det ok, jag ska få in vanan att gå dit utan att skämmas och förhoppningsvis få bättre flås på köpet.

Har just nu ett 3-månaders fyss kort. Så det gör att det är lite billigare. Får se om jag ska tigga till mig ett fyss-recept till för att få tre månader till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar