lördag 5 juli 2014

Dagens mat ca 1500 kcal

Har ätit cirka 1500 kcal hittills idag. Helt ok. Det enda dumma som slunkit ner är chokladkakan. Synd eftersom den innehåller 500 kcal.

Frukost: Supersmoothie på jordgubar och grönkål och några rutor choklad

Produktbild Kvarg Citron
Till lunch åt jag Valio citron kvarg. Grymt god, men lite för söt. De borde minska sockermängden till under 10%. Nu är den 15-16% tror jag.

Mellis: resten av chokladen

Middag: 2 skivor rågbröd, Pågens, med hackad vitlök, riven morot, koriander och ostskivor o bregott. Mums.

Nu sitter jag här och vet att jag kommer vilja äta något mer idag. Frågan är hur duktig jag kommer vara.

kanske riskakor med banan eller en skyr.

Fördelen med att vara förkyld är att jag inte är särskilt hungrig. Och värmen gör att man mest vill dricka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar