onsdag 9 juli 2014

Kalorier hittills

Nu börjar jag bli gnällig över värmen. Jag älskar sol och värme och åker hellre till solen än på skidresa, men när man är tjock blir det för mycket. Kan knappt röra mig utan att bli svettig. Låren klibbar och nacken blir blöt under mitt långa hår, ansiktet rött och nästan glänser. Snyggo.

Hade tänkt gå och träna, men orkar helt enkelt inte. Jag får äta mindre under dagen istället och hoppas kunna kompensera. Imorgon ska jag i alla fall gå till gymmet.

Frukost: Naturdiet
Mellis: choklad ca 250 kcal (jag vill helst inte skriva upp chokladen, men det är ju det jag ska lära mig att inte ljuga för mig själv. Så pinsamt men den slank ner när vi handlade lite igår)
Lunch: Naturdiet

Zippar nu på en cola zero.¨

Så kalorier hittills 650 kcal. Ikväll ska vi ut och äta thai så jag bör inte äta något mer innan dess. Får dricka vatten och vara ute i solen lite, då blir man inte hungrig i alla fall.

Ikväll bör jag välja typ kyckling i kokosmjölk, men risken finns att det blir jordnötssås som är såååå himla gott.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar