tisdag 8 juli 2014

Gillar inte vågen idag

Ställde mig på vågen och har gått upp 0,6 kg sedan i lördags. Fattar ingenting. Jag har inte öst i mig mer än att jag borde ligga på +-0 i värsta fall. Jag trodde faktiskt att jag gått ner typ 0,2, men det här var inget roligt.

Nu känner jag mest för att smaska chips istället för att leka duktig viktminskare. Grr.

Maten igår gav cirka 1500 kcal;
Frukost: Naturdiet (180 kcal)
Mellis: cola zero
Lunch: 3 rostade mackor med ost (500-600 kcal)
Mellis; 60 g choklad (300 kcal)
Middag; fisk, bulgur, salladsmix o yoghurt (500 kcal)

Dessutom vardagsrörde jag mig mer än normalt under dagen. Stod och gick runt istället för att sitta ner som jag annars är bra på.

Men jag ska inte ge upp utan istället gå och träna, det är det som behövs nu efter att jag varit förkyld och inte gjort det på ett tag.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar