torsdag 10 juli 2014

Tränat och ätit bra hittills

Idag har jag skött mig bra. Skjutsade dottern till sin morgonträning (hon elitsatsar så där är det inget sommarlov inte) och passade på att gå till Friskis direkt efter det.
Styrketräning hela kroppen och 20 minuter i crosstrainern samt promenad fram och tillbaka 20 min. Det får räknas som hyfsat. Jag är i alla fall nöjd.

Mat hittills;
Frukost: 1 smörgås med bregott, ost och basilika
Efter träningen; 1,5 dl nat yoghurt med 2 msk Renee Voltaires bovetecrunch
Lunch; Omelett på 2 ägg med grönsaker och en skiva chevreost (paprika, riven morot, lök, riven zucchini) o 1 tsk sweet chilisås

Nu sitter jag och lyxar med 1 cola light. Inte så gott så det blir nog inte så många till i sommar.

Middag - är lite velig vad jag ska äta. Jag kommer vara själv hemma ikväll för dottern sover hos min mamma o pappa o sonen o mannen ska på bio. Risken finns att jag inte orkar göra mer än 2 mackor. Bara jag inte svullar i mig något mer så får det vara ok.

Eller så tar jag yoghurt o Renees bovetecrunch. Den var supergod!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar